˙·٠•●♥ ஜمنـ ـو غـــ ـمஜ♥●•٠·˙

 

غمگینم ، مثل پیرزنی که آخرین سرباز برگشته از جنگ ، پسرش نیست . . .



نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت15:29---18 خرداد 1392
قــــدر لـحـظـه ها را بـــدان
زمـــانـی مـی رســد کــه تــــو دیـــگـر قــــادر نـــیستی بــگـویـی :
” جــــبـــران مــی کـــنم “

سلام ممنون از اینکه سرزدی


mohsen
ساعت8:20---18 خرداد 1392
داش کجایی من لینکت کردم ولیییییی تو..........

mohsen
ساعت13:26---17 خرداد 1392
دادش بیا تبادل لینک کنیم خب

دلتنگی
ساعت22:04---8 خرداد 1392
نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟
با هم قدم میزنیم
با هم میخوابیم
دلم که میگیرد ، آغوشش را باز می کند و بر گونه هایم بوسه میزند
اما نمی دانم دوستش دارم یا نه ؟ تنهاییم را …


morbid
ساعت14:10---14 ارديبهشت 1392
اما، دلم سفر بی بازگشت می خواهد

سفری بدون هیچ خط ارتباطی

سفری بدون دیدن کسی در مسیر

و مقصدی که خلأ باشد

و جسدی از تو نماند که کسی مجبور به خاک کردنش باشد

که سنگی نباشد که کسی بر آن پا بگذارد

کوله بارت برداری و فقط بروی

و تو بمانی و خاطرات گذشته و رهایـــــــــــــــــی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,ساعت16:31توسط ... | |

كد جاوا در قالبسرا
www.moisrex..ir