˙·٠•●♥ ஜمنـ ـو غـــ ـمஜ♥●•٠·˙

 

امروز چه بد دلم گرفته خدایا 

 

 

دلم می خواد برگردم به تنهایی خودم 

 

 

اینجا نگاه های سنگین و حرفای سنگین اذیتم میکنه 

 

 

اونجا هم تنهایی خودم 

 

پس کجای دنیات برم خـــــــــــــدا تو بگو ...

 



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت15:15---29 تير 1392
سلام علی عزیز!
اوا خب با اسم وب خودم لینکم میکردی!
اسم وبم که بالاش نوشته. چجوری نمیدونستی با چه اسمی لینکم کنی!
من همیشه آپم...
به کسایی که بهم سر میزنن سر میزنم.
سر بزن پشیمون نمیشی


fatemeh
ساعت17:01---11 تير 1392
به سلامتی اون حس هایی که نمی شه به اشتراک گذاشت...!

نه تو نت و نه جای دیگه...!

فقــــط باید بریزی تو خودت...!!!




















محمد.وروجک2
ساعت10:00---11 تير 1392
هیسسسسسسسسسسسسسسسس
انگار یکی دارد صدایم میکند
ه به خیالم تو بودی
تنهایی صبر کن...الان می آیم..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,ساعت10:45توسط ... | |

كد جاوا در قالبسرا
www.moisrex..ir