˙·٠•●♥ ஜمنـ ـو غـــ ـمஜ♥●•٠·˙

عادت ندارم درد دلم را ،

به همـه کس بگویم .! ! !

پس خاکش میکنم زیر چهره ی خندانم... ،

تا همه فکر کنند

نه دردی دارم و نه
قلبـی

 



نظرات شما عزیزان:

NeGin
ساعت17:21---2 شهريور 1392
منم اینجوریم... ای خداااااا!!!!!!!!

ابراهیم
ساعت0:08---15 تير 1392
سلام وبلاگت خیلی خوشکله خوشحال میشم به من سر بزنی
manam az jomlak oomadam


mahsa banoo
ساعت14:36---11 تير 1392
salam khobi?az tarighe barname jomlak oumadam webloget.ghashange.faghat binke shadtaresh kon.moafagh bashi ali agha

نادیا
ساعت12:59---11 تير 1392
سلام وبت عالیه
اگه میشه به وبم بیا وبگو با چه اسمی لینکت کنم
اگه میشه منو هم با اسم خودم لینک کن ممنون
منتظرم هاااا


mohammad.vorojak2
ساعت9:44---11 تير 1392
هر وقت گریه میکنم سبک میشوم...
عجب وزنی دارد این چند قطره اشک..


تنهادر رختکن خاطرات
ساعت12:02---10 تير 1392
وب قشنگی داری ب منم سر بزن خوش حال میشم تبادل لینک کنیم.://www.loxblog.ir/images/smilies/smile%20(27).gif

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,ساعت11:15توسط ... | |

كد جاوا در قالبسرا
www.moisrex..ir