˙·٠•●♥ ஜمنـ ـو غـــ ـمஜ♥●•٠·˙

دیدی آخر من را لمس کردی ؟ ولی حیف که سنگ قبر من احساس ندارد



نظرات شما عزیزان:

دلشکسته
ساعت11:11---29 تير 1392
لینکت کردم....ولی من لینک نیستم

azin
ساعت4:50---29 تير 1392
وبلاگ خیلی خوبی داری بهت تبریک میگم...
به منم سر بزنی خوشحال میشم...راستی من لینکت کردم تو هم خواستی لینکم کن ممنون.


دلشکسته
ساعت0:01---29 تير 1392
salam azizam man hichvaght hamchin kari nemikonam....az hamoon aval linket nakardam.motmaen bash man age kasio link konam hichvaght dge hazfesh nemikonam motmaen bash...hatman eshtebah shode

niloofar
ساعت12:46---28 تير 1392
سلام مرسی ک سر زدی باافتخار لینک شدی
منوبااسم نیلوفری در باران لینک کن


ßï†å
ساعت2:52---28 تير 1392
لينكت كردم علي جوووووووووووووون

fatemeh
ساعت22:36---27 تير 1392
بعضی آدما مثل عکس میمونن..
زیاد بزرگشون کنی کیفیتشون میاد پایین....



عسل
ساعت21:11---27 تير 1392
سلام مرسی به من سر زدی وبلاگ خوشگلی داری من لینکت کردم توام منو با عنوان دلنوشته های عســـل لینک کن مرسی
http://passion-love.loxblog.com/


yasi
ساعت19:11---27 تير 1392
وب خیلی قشنگی داری...
بااسم سلطان غم لینکت کردم اگرهم نخواستی بگوتاعوضش کنم... اگرخواستی بااسم کلبه ی خیال من لینکم کن ا
ولی جداً ادم توی وبلاگت احساس ارامش میکنه...


fatemeh
ساعت14:51---27 تير 1392
به سلامتی اون حس هایی که نمی شه به اشتراک گذاشت...!

نه تو نت و نه جای دیگه...!

فقــــط باید بریزی تو خودت...!!!


fatemeh
ساعت23:54---26 تير 1392
وقتــــــی " رفتــــــی " تا آخــــــر " بــــــرو " . . .
وقتــــــی " مانــــــدی " تا آخــــر " بمــــان " . . .
ایــــــن " تــــــن " خستــــــه اســــــت ... !
از نیــــــمه رفــــــتن ها ....
از نیــــــمه مانـــــدن ها ....


fatemeh
ساعت21:00---25 تير 1392
به هر آدمی پــیـــــــــــله نکن!

تَــوَهــــمِ پروانـه شدن می گیردشان

بعضی ازین کـــــــــرم ها فقط خــــــاکــــــی اند !


fatemeh
ساعت2:49---24 تير 1392
یونانی ها به کوروش بزرگ گفتند: شما ایرانی ها برای "پول" می جنگید ما یونانی ها برای "شرف" کوروش بزرگ فرموند: آشکار است که هرملتی برای آنچه ندارد می جنگد

به ایرانی بودنم افتخار میکنم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در برچسب:,ساعت23:29توسط ... | |

كد جاوا در قالبسرا
www.moisrex..ir